Ohjeet Oma riistan käyttöön

Jaalan metsästysseuran johtokunta toivoo, että jäsenet ottavat Oma riistan käyttöön, ilmoittavat metsästäjänumeronsa (löytyy metsästäjäkortista) sihteerille tekstiviestillä numeroon 0400 492088 sekä hyväksyvät seuran jäsenkutsun.

Mikäli olet ilmoittanut sihteerille metsästäjänumerosi, mutta et ole hyväksynyt seuran jäsenkutsua, käy pikaisesti hyväksymässä pyyntö nettiselaimella.

Alla olevista videoista on toivottavasti apua ja sihteeri neuvoo tarvittaessa puhelimessa.

Seuran jäsenkutsun hyväksyneet seuran jäsenet saavat tulevaisuudessa ilmoitukset tärkeistä tapahtumista Oma riistassa olevaan sähköpostiosoitteeseensa.

Tulevaisuudessa sihteeri saa seuran saalistilastot Oma riistan kautta. Yksittäisiä saaliita, niiden paikkoja tai saaliin saaneen henkilön tietoja sihteeri ei näe Oma riistassa. Muista kuitenkin tehdä metsästyskaudella 2020-2021 saalisilmoitus sihteerille myös perinteisellä tavalla.